Saker ni kanske inte visste om mig

- Jag har gått i många sporter, konståkning, gymnastik, fotboll, volleyboll, balett, disco-dans och trampolin. Men just nu går jag inte i någon, haha.
- Jag älskar doftljus, har haft över en 30-40 stycken som jag nu under hösten bränt ut.^^
- Jag följer alltid julkalendern som går på tv:n. :)
- Jag älskar alla Nicholas sparks filmer.
- Jag har haft flera stycken iphones, som jag spräckt. Men jag har aldrig ägt en ny apple produkt. (Okej, förstår nog varför, hah)
- Jag sminkar mig aldrig, eller jo ibland lite mascara. Men jag använder aldrig puder, concealer osv.
- Jag är stora Håkan Hellström och Ed Sheeran fan.
- Jag har spelat cello, och just nu sjunger jag. Men har alltid velat kunna spela piano och gitarr.
- Just nu saknar jag min släkt och min storasyster väldigt mycket, längtar till vi kommer närmare jul så jag får träffa dom.
Kram, Agnes