Årets bästa stunder// Fotografering

Bilder från året 2015, när jag mestadels fotade mig själv men även annat.
Starka färger, pasteller, B&W och sepia, finns alltid något som passar till just ens egna bilder.
2015 var ett lärorikt år på många håll, jag utvecklades både som person och när jag fotade.
Jag har lärt mig mer, testat mer och oftast lyckats, vilket har gjort att jag tagit bilderna jag gjort, vilket jag inte ångrar, kunde inte blivit bättre. Eftersom jag inte alltid haft ork och haft foton för att blogga så har jag verkligen gjort mitt bästa, det är jag glad för, eftersom jag gillar att göra det här.
Låt året fortsätta lika bra som det började.
Kramar Agnes
Kameratrollet - Fotograf i Skåne

Glöm bara inte att framkalla bilderna också. Lätt att bilderna blir kvar på datorn.

Svar: Ah, tänkte faktiskt sätta mig och sortera nu :) Kram
Agnes Olofsson