Alla väntar på att allt ska hända

Uppdatering.
Jag har ingen telefon, då jag ganska lyckat gjorde sönder två stycken under en helg.
Imorgon är det konfirmation och jag är nervös, jag ska sjunga solo?!!
Håkan om två veckor.
Skolavslutning om tre veckor.
Sommarlov snart.
 
Imorgon, konfirmation. Har helt ärligt längtat efter den dagen sedan vi började. Det har varit ganska kul om man tänker på det, kommer vara konstigt att inte åka till församlingshemmet varje onsdag nu.
Det känns inte som någonting är klart för att folk ska komma efteråt hit, vilket är till mestadels sant..
Idag var vi i kyrkan i några timmar för att öva osv, det gick ganska bra och jag tror att våran redovisning kommer vara mycke fin.
 
Sneak peek på mina skor o klänning.
Ha det supermys!!
Kramar
Zaisha <3

skorna är jättefina :)

Svar: Tack tack!
Agnes