Best of 2015

Vi börjar med nyår, då jag var med några i släkten. Vid tolvslaget gick vi ut och skulle skicka iväg thailändska lyktor, det blåste dock förmycket. haha
När snödropparna blommade, asså jag tror jag tog bilder så det räcker föralltid, haha.
När jag träffade världens sötaste för första gången.
Smögen med bästa Ebba och Felicia, den veckan var så himla bra.
Midsommar, åh det var riktigt kul.
Sommarens första och kunde vart roligaste fotograferingen iår.
Elins student.
En av sommarens plåtningar, åh ser ni hur grönt och fint det är.
Gothia cup, det roligaste.
 Lotta på Liseberg med Felicia och Ebba.
När vi hälsade på våra söta kusiner hos farmor och farfar.
Konfa lägret, sååå kul.
My birthdayyy. Yayy. När mina allra bästa vänner var här.
Julbord med släkten.
Tack för detta fina året, let's make 2016 better!^^
Kram Agnes