Blogglista

Namn: Agnes Olofsson
Ålder: 13
Längd: Har inte mätt mig på länge men runt 1.60.
Sko-Storlek: 36-37
Gör just nu: Lyssnar på musik i min säng.
Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Omtänksam, rolig och kreativ (ibland).
Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Lat, när jag är trött och hungrig blir jag galen och lätt uttråkad. 
Vad är du rädd för: att vara själv hemma, att det ska börja brinna eller att någon i min närhet dör.
Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Mitt hår och mitt sätt att tänka på saker, om man kan svara så. (Svårt att förklara)
När grät du senast: Gråter väldigt ofta, men typ imorse av ingenting.
När skrattade du senast: Igår eller i söndags.
Vem åkte du bil med sist: Pappa i söndags.
Vem åt du mat med sist: Elin, min syster.
Vem var du rädd för när du var mindre: Olyckan i trasan och bananer.
Vad ville du som liten, bli när du blev stor: Frisör tror jag.
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: När jag var mindre var jag där rätt ofta med skadade handleder och fötter från fotboll och konståkning, kan inte räkna upp.

Värsta smärta du råkat ut för: När jag halkade på en filt och rullade ner för våran trappa och bröt armen, när jag var 6.
Någon som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Min familj och släkt. Även typ Ebba, Lina, Julia och Felicia.
Någon som gjort dig riktigt förbannad i ditt liv: Aah, några vill inte säga namn.

Har du någonsin sportat: Ja, går i fotboll nu men har gått i konståkning, gymnastik, trampolin, dans och volleyboll.

Har du varit utomlands någongång: Ja, i Gran canaria 2 gånger, Kreta, Tunisien och typ 10 meter in i Norge.
Vilken plats var finast: Lätt Norge.

Största stad du varit i: Kanske Tunisiens huvudstad, vet inte, haha.
Hur ska en kille vara för att du ska falla pladask: Rolig, ha fina ögon och lång typ.
Finaste komplimangen du har fått: På bloggen är det..Att jag har fint hår, att jag är duktig på att fotografera och att jag är fin! Tack till alla dom kommentarerna! 
Antingen eller frågor:
Storstad eller landet: Landet.
Hamburgare eller pizza: Pizza.
Kött eller fisk: Beror på vilken sort, men kött.
Hund eller katt: Katt, men älskar båda.
McDonalds eller Max: McDonalds.
Charter eller skidsemester: Charter.
Sverige eller utlandet: Utlandet.
Sport eller nyheter: Nyheter.
Hockey eller fotboll: Fotboll.
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: kanske mörkhåriga.
Sommar eller vinter: Sommar.
Vår eller höst: Vår.
Flyg eller tåg: Tåg.
Bil eller buss: Bil.
- A
Agnes

Så många fina bilder :D

Svar: Tack! :)
Agnes Olofsson